logo

Informační systém MAXIM

Nezávazná poptávka | Kontaktujte nás 602 752 140

Výhody systému

  • Intuitivní ovládání
  • Snadná použitelnost
  • Přizpůsobení Vašim potřebám
  • Připraveni na změny

Více informací

Rychlý kontakt

K.A.P.
Lazecká 70a, Olomouc 772 00
tel. 602 752 140
tel. 608 974 651
e-mail: serviskapsw.cz

Maxim Sklad

MaximSklad6AModul Sklad je základním stavebním kamenem informačního systému.

V tomto modulu vzniká většina primárních informací pořízených uživateli systému a současně jsou zde integrovány a prezentovány data z ostatních modulů IS. Tento modul má rozsáhlé možnosti konfigurace a pokrývá řadu oblastí přímo nebo nepřímo vázaných na skladový systém. Všestranné vlastnosti umožňují využít skladový systém pro evidenci velkoobchodního skladu, maloobchodní prodejny, skladu MTZ či výrobních meziskladů.

Pomocí skladového systému lze vytvářet doklady různého charakteru v různých měnách či jazycích. Základem obchodního modulu ve vztahu k zákazníkům je silný systém pro práci s cenami. K dispozici jsou desítky variant individuálních cen, akční ceníky pro prodej či nákup, slevy vázané na doklad, partnera, typ úhrady, množství odebraného zboží a také různé bonusové programy či evidence doporučených cen.

V části aplikace věnované řízení nákupu lze provádět evidenci objednávek na dodavatele a je zde připraven výkonný systém pro přípravu návrhů objednávek s různými algoritmy podporujícími optimalizaci stavu zásob.

Požadavky zákazníků mohou pocházet z různých zdrojů, např. z notebooků či PDA obchodních zástupců, zákaznické objednávkové aplikace, e-shopu, EDI objednávky nebo telefonickou objednávkou.

Celým systémem se prolíná možnost práce s čárovými kódy, které lze využít například pro identifikaci zboží, šarží, lokací, SSCC kódů palet, partnerů, dokladů či objednávek. Pro zpřesnění a urychlení manipulace se zbožím lze využít systém řízeného skladu s podporou online či offline terminálů (příjmy, výdeje, vyskladnění, přeskladnění, inventury, …).

K dispozici je řada dalších částí aplikace, které jsou nezbytné pro vybrané obchodní činnosti. Lze například využívat sledování a plánování rozvozů, obalová konta partnerů, evidenci pokladní knihy atp. Skladový systém lze provozovat i v tzv. distribuovaném provozu, kdy sklad funguje nezávisle na centrálním účetním systému a data jsou s centrálou synchronizována, tak aby byla k dispozici na obou stranách.