logo

Informační systém MAXIM

Nezávazná poptávka | Kontaktujte nás 602 752 140

Výhody systému

  • Intuitivní ovládání
  • Snadná použitelnost
  • Přizpůsobení Vašim potřebám
  • Připraveni na změny

Více informací

Rychlý kontakt

K.A.P.
Lazecká 70a, Olomouc 772 00
tel. 602 752 140
tel. 608 974 651
e-mail: serviskapsw.cz

Maxim CRM

MaximCRMaCRM čili systém pro řízení vztahů se zákazníkem je významný především pro společnosti, které překročili hranici běžné evidence partnerů a jsou schopny využít množství dalších informací, ke zlepšení komunikace s partnerem.

V rámci CRM systému lze plánovat aktivity, sledovat jednání, úkoly či rozšířenou evidenci kontaktů. Na jednom místě tak lze zobrazit kompletní historii vztahů se zákazníky. Systém může být propojen na manažerský informační systém a může tak usnadnit hodnocení zákazníků. CRM modul je integrován se správou dokumentů a je tak možné snadno vyhledat či zobrazit třeba dokumenty vzniklé v evidenci pro správu pohledávek či smlouvy s partnerem.


Základní oblasti, které pokrývá CRM systém:

  • evidence partnerů s možností fulltextového hledání s omezením přístupu k jednotlivým partnerům na základě oprávnění
  • plánování aktivit (např. plánování schůzek či telefonických kontaktů)
  • plány jednání; sledování a vyhodnocování realizovaných akcí či jednání
  • sledování úkolů s možností časových upozornění (např. i formou e-mailu)
  • evidence dokumentů (s možností umístění dokumentu lokálně, síťově či vzdáleně přes komunikační server s možností lokální kopie)
  • evidence kontaktů
  • definování vlastních průzkumů trhu, sběr informací, centralizace dat, vyhodnocování
  • třídění partnerů do kategorií
  • podrobná evidence pohledávek - jednání, dokumenty či úkoly související s evidencí pohledávek, připravovat upomínky, inventarizaci pohledávek. Pohledávky lze sdružovat pro účely dalšího vymáhání.
  • vyhodnocovací přehledy pro zákazníky (zobrazení formou kontingenčních tabulek, grafů, excelovských tabulek či sestav) s možností propojení na manažerský informační systém
  • přístupová práva ke skupinám záznamů či jednotlivým záznamům

CRM systém může běžet v několika variantách:

  • centrální aplikace dostupná z počítačové sítě s jedním úložištěm dat (buď klasická počítačová síť nebo třeba VPN)
  • off-line aplikace (vhodná například pro notebooky s omezeným přístupem k internetu) s možností synchronizace dat s centrálou
  • vzdálený klient s použitím komunikačního serveru (pro online vzdálenou komunikaci)
  • systém může být zaintegrován i do dalších našich aplikací (skladový či účetní modul)